martes, 29 de marzo de 2016

Mr SIPP 12/Marzu/2016



Vibrante fue la nueche vivida col conciertu de Mr. Sipp el pasáu sábado en Valles. El guitarrista norteamericanu llegaba a Asturies precedíu d’abondos premios, grandes crítiques y un enorme éxitu de públicu per dayuri: fue dexando un cartel de ‘sold out’ en toles sales d’esta intensa xira española que lu llevó per nueve ciudaes en díes pasaos. Toos estos datos paecíen apuntar a una gran nueche de música ena nuestra sede, como en verdá fue.
La nueva promesa de los circuitos de blues, que tres de la publicación del so segundu discu ‘The Mississippi Blues Child ‘ ya ye una realidá consolidada, enllenó l’escenariu de Valles de soníos frescos basaos ena ortodoxia de la vieya escuela, con aires remocicaos. El xoven guitarrista, autor, arreglista y cantante entemez composiciones propies publicaes en dos álbumes con homenaxes mui personales a los sos ídolos de siempre, como BB King, Elmore James o Jimmy Hendrix. N’escenariu, Mr. Sipp ye tou rixu, fervederu y poder blueseru. Incansable, con una técnica impecable, y una gran bayura espresiva, l’artista fue enriestrando fraseos, melodíes y solos punzantes, tema tres tema, y ensin perder un momentu el rumbu. A veces con composiciones instrumentales y otras cantadas, que enfatizaben el heat y la naturaleza bluesera que-y cuerre peles venes. El repertoriu resultó acertáu de tou, de principiu a fin, surtíu y bien combináu: de los soníos clásicos del Chicago blues de ‘Roll with you baby’ a los toques actuales y rockeros de ‘Nobody’s business’, pasando per balaes más sentimentales, ‘Say the word’ o ‘What is love’, a les que amestaba un toque soul perbién arropáu polos acompañamientos vocales de la so banda.
A los ellí presentes prestomos de principiu a fin esta propuesta que nun defraudó les espectatives. Movíos al ritmu arrollador d’este sólidu bluesman, y prendaos de la so marcada espresividá, pasósenos el conciertu -que nun fue curtiu- en un sospiru. Con un intensu ‘Little Wing’ escarabayonos el pelleyu anunciando ya un final que allargó con un bis bien pidíu pol respetable, que como siempre pidía otres tres. Echóse en falta un mayor protagonismu de la xoven banda, compuesta por una base rítmica de baxu y batería mui sólida y un teclista que cubrió con finos xergones los soníos del boss. El que manda, manda, equí y en Mississipi. De cualquier manera, l’agradecimientu del públicu fue pa tolos músicos, que pasaren un buen peazu tres el conciertu saludando, vendiendo discos y sacando semeyos con tou’l mundu. Apuntamos asina ena nuestra bitácora bluesera una nueva y brillante nueche bocanegra.
Vemonos en Valles.
Conchi Gálvez
Versión asturiana de Miguel Isla Viesca

No hay comentarios:

Publicar un comentario