sábado, 27 de febrero de 2016

CONCIERT DE ATLAS ROAD CREW




La sala enllenóse el pasáu sábado trece de febrero pa recibir a la banda norteamericana ‘Altas Road Crew’. Nin el frión anunciáu, nin les munches celebraciones d’antroxu alredor nuestru, nin lo mozu de la banda mermaren la venida de los incondicionales en Valles. Paez ya un fechu confirmáu la presencia de numerosu públicu en cada conciertu, independiente del estilu o de las bandes que lleguen a tocar. Ye una prueba de la confianza que los socios y simpatizantes tienen ya ena programación seleccionada desde l’asociación, que presta munchu.
Estos cinco rapazos del sur de los Estaos Uníos, ventiañeros toos y tornaos en banda malapenes va cuatro años, cuando estudiaben ena universidá, demostraren -magar la poca edá- tener profesionalidá, saber estar encima y debaxu de los escenarios y un verdaderu entusiasmu polo que faen. Empezaren como casi toos, faciendo versiones que-yos prestaben y tocando en pequeños barucos cerca de so casa, pa ensiguida echase a componer, editar un par de discos y cola buena acoyida que recibieren, tomar en seriu lo de tocar nuna banda. Tán acabando ya una xira europea que los llevó per tou el continente - 11 feches los esperen per España- y muestrense encantaos cola esperiencia. Lóxicu y normal.
La banda presentó en Valles el so repertoriu de dos discos y daqué versión. Un rock mui auténticu, construíu sobre la base de la tradición del rock sureñu, el progresivu y el folk de l’americana, xunta toques más modernos y oscuros de los 90. En directu, la banda furrula y resuelve n’escenariu como un grupu veteranu. Llegaben a España depués de dar vueltes per cinco países y eso notóse ena fluidez y comodidá que mostraren  enriba les tables. El compositor de munchos de los temas y vocalista, Taylor Nicholson, rescampló por una voz resgada y penetrante, flexible, consiguiendo en cada tema que la banda lu siguiese y arropase de manera compacta. Buen xuegu de guitarres, ente l’acompañamientu del vocalista y el incisivu guitarra solista, en guardia tou el conciertu pa marcase daqué solo ente los ellaboraos riffs. Uníos a ellos, una base rítmica mui cumplidora, con un batería precisu y reciu y un baxista correctu. Y finalmente, un teclista que era buen acompañante y un pocu funky completó la formación ena que tou salió rodáu. ‘Atlas Road’ son una banda de directu, asina se definen y asina lo percanciamos en Valles, onde disfrutamos a base de bien de la improvisación enos solos, de los finales allargaos, obsesivos y espesos, tan progresivos, de les versiones stonianes y hasta de la intro santanera que llantó’l guitarra solista nel tiempu de los bises, ya col públicu ganáu y metíu en bolsu. Un conciertu bien prestosu y un amor mutuo el surgido y declarado entre los vieyonos de la AMCBocanegra y los rapazos de ‘Atlas Road Crew’, a los que yos deseamos lo meyor enes sos vueltes pel mundu.
Pal restu, vemonos en Valles.

Conchi Gálvez
Versión asturiana: Miguel Isla Viesca





No hay comentarios:

Publicar un comentario