viernes, 13 de febrero de 2015

CONCIERTU DE THE CLAMS 31/01/2015



El sábado 31 de xineru celebramos el séptimu aniversariu de l’asociación Bocanegra col prestosu conciertu del sestetu madrilanu ‘TheClams’. Un fechu que pasó casi desapercibíu tantu pal públicu que fue al conciertu como pa los propios socios. Paez que cuando les coses furrulen -y bien- se fagan soles. Pero noooon ye asina. Cualquiera que dalguna vez participara ena organización d’un eventu, por cenciellu que paezca -un baile nel institutu, una fiesta en pueblu, el cumpleaños del guaje- sabe qu’estos acontecimientos acarreten un trabayu curiosu. Nel nuestru casu, la búsqueda de les bandes y la programación de los conciertos, el contactu colos músicos y l’acomodu, la preparación y acuriosamientu del local–arbañilería, carpintería, fontanería, eletricidá y mil chapuces más incluíes-, el soníu y la iluminación, la difusión y otres milenta coses suponen munches hores de trabayu pa l’equipín qu’integra la directiva de l’asociación, y que nun tienen más fin nin más compensación que los momentos vivíos cola música en directu. Nun ta de más agradecer esi trabayu ‘invisible’ y tan valiosu de los que tán siempre ehí detrás ena sombra, y tamién el sofitu de socios y simpatizantes qu’acuden a los conciertos y contribuyen asina al so caltenimientu.
Pero bueno, vamos volver a la crónica del conciertu del sábado. A pesar de lo gafu de la nuechi en cuestión -climatolóxicamente falando- la esperiencia coles amasueles fue de lo más prestosa. La sede taba atacada y agradecíase espacialmente el ‘calor humanu’ nuna nuechi tan fría. La banda sorprendió y namoró desde’l primer tema, tantu pola frescura y la gayolera puesta n’escena de les intérpretes, como pol cudiáu repertoriu, los arreglos y el emplastie instrumental. El soníu, como siempre, resplandiente, a pesar de los problemucos fadios d’un cable. Un show repletu de soul y rythm&blues ofrecíu en formatu sestetu (faltó la saxofonista por causes mayores), demostrando seguridá y firmeza nel escenariu, y mui buen rollu col públicu.
Como suel asoceder enos conciertos de soul, paez que’l protagonismu lo lleve siempre la voz cantante -Aida Clams nesti casu-, una muyer con una voz llena de maraviyosos rexistros, un color brillante, fuerza y picardía, que mos emocionó y acalorió per momentos. La presencia permanente y el refuerzu tantu instrumental –baxu, batería, guitarra y unos espresivos vientos- como en coros per parte de la banda, siempre atenta, aportó un curiosu colchón a la voz solista.
El repertoriu combinó temas propios – los espublizaos nel so primer discu y los que formarán parte del segundu, a piques ya de salir a la venta- con otros bien conocíos d’Otis Redding, ‘Barbara Lynn, ‘Wilson Picket (con coros del públicu incluíos)  o Ray Charles.
Enerxía a mamplén, rises y buen rollu nel escenariu, que se-y pegó a un públicu folixeru y encesu, dispuestu a bailar y a pasalo bien desde el primer tema. A petición de la solista entamóse en mediu la sala una soul train line pela que desfilaren gayoleros los más intrépidos, mentes el restu la sala bailaba y palmiaba lo que podía. La interacción banda-públicu fue costante a lo llargu de la hora y media de conciertu, y pidióse con insistencia un bis que terminó con un apoteósicu ‘Proud Mary’.
Agradecimientu y amor eternu a ‘TheClams’ pol buen ratu que mos ficieren pasar, y felicitaciones a la gran familia Bocanegra por traénosles a casina, y por tou lo demás. ¡Que nun pare la  música!
Conchi Gálvez
Traducción de Miguel Isla

No hay comentarios:

Publicar un comentario