martes, 3 de junio de 2014

CRÓNICA THE NEW ROSES 23/MAYU/2014

Sesión rotunda y convincente la del pasáu sábado en Valles col cuartetu alemán “The New Roses”. Les espectatives eren buenes y asina se demostró col aforu de la sala, con un llenazu considerable y un públicu mui rockeru, sobre tou llegáu de más allá de les fronteres piloñeses, fechu que se bien repititendo enos últimos conciertos y que nun dexa de plasmanos.
Con un pelín de retrasu sobre l’horariu marcáu, hacia les 11:30 sonaren los primeros acordes de lo que diba ser un incesante homenaxe al hard rock, nel que la banda fue presentando ún a ún los temas del so discu “Without a Trace”.
El cuartetu –dos guitarres, baxu y batería- tien en Timmy Rough, vocalista y guitarra solista, la so auténtica alma, personalizada nuna voz esgarrada, áspera y llena de matices que mos arrastró per caleyones oscuros y carreteres interminables. Pesie a la entrega del front man, notóse un daqué de frialdá teutona nel restu de la banda, que nun terminó de conectar con un públicu encesu y dispuestu a tou, el cual nun aparó d’animar a los músicos durante les más de dos hores de conciertu. Con un soníu potente, la banda, que tien más que ver colos Bon Jovi y Aerosmith de los 80 que con Metallica o AC/DC, ofreciómos un recital llenu de sinceridá y solidez, nel que se notaben les hores d’escenariu, asfaltu y contactu que la banda lleva al llombu. El conciertu alternó temas llixeros como "It's A Long Way” o “She's Gone" con balaones a dos voces y temas más pesaos y escuros como “Devil’s Toy o “Whiskey Nightmare”, que fecieren les delicies de los más metaleros. Rock and roll clásicu, sólidu y contundente, ensin virtuosismos en demasía, nel que una fuerte base rítmica permitía el xuegu de les guitarres y el ya citáu protagonismu de la voz solista. Depués d’una breve posa, un par de temas en solitariu de Rough con acústica baxaren un pocu el ritmu del conciertu, que volvió garrar nuevu ímpetu pa terminar con un bis repletu de buenes versiones de lo más dispares, demostrando les fuentes clásiques de les que la banda se nutre: Chuck Berry, Led Zeppelin o Lynyrd Skyryrd y el so “Sweet Home Alabama”.
Buenes sensaciones les que la banda dexó al pasar per Valles, según dexen entender los comentarios recoyíos de munchos de los asistentes, que disfrutaren a esgaya ante esta descarga de enerxía y poderíu rockeru y enrollárense colos músicos mercando un buen númeru de discos al final del conciertu. Por si daquién tenía daqué duda, el rock nun ta muertu, amigos.
Conchi Gálvez
Traducción de Miguel Isla

No hay comentarios:

Publicar un comentario