martes, 28 de junio de 2016

TRASH TORNADOS Y JOHNNY "Big Stone" & the BLUES WORKERS



Hai nueches pa domir diendo una pa la cama coles pites, hai nueches pa sentase a la lluz de la lluna y pensar y hai nueches pa soltar la melena y dir con orgullu y devoción a la ceremonia del blues. Esta última fue la que disfrutamos en Valles, nuna nueche que mos enllenó de color, ritmu, fumu y blue notes. Y tou ello multiplicáu por dos, gracies a la presencia ena sala de “Trash Tornados” y “Johnny Big Stone & The Blues Workers”, bandes que supieren sumar fuerces pa ofrecer a los ellí presentes una verdadera ofrenda al blues y a los soníos con raigañu americanu como’l jazz, el swing y el rock’n’roll. Tou un remolín de soníos, sentimientos y buena música.
Abrió la nueche la banda de Mieres ‘Trash Tornados’, seis años depués de la so primer actuación ena sede, de la que ya guardábamos buenos recuerdos. El cuartetu, lideráu pol inigualable Bobby Gonzalez a la guitarra y la voz, complétase con Pibli a la batería, Kiko Flores al saxofón y Pablo Souto  al contrabaxu. Presentarenmos el so últimu discu Voodo girl, una españíu de swing, blues y rockabilly, que defendieren con una entrega total n’ escenariu. La simpatía y complicidá de Bobby col públicu y cola so propia xente calttuvo un pulsu vibrante durante tou’l conciertu, llenu de temas mui bailables, frescos y bien armaos. Ena base rítmica rescampló un Pibli absolutamente enorme, bruxu del ritmu y el compás, toupoderosu cutiendo unos timbales que paecíen talmente provenir del mismu corazón del continente africanu. Una presencia envolvente y electrizante la de esta batería que marcó los tiempos y a los que la banda se sumaba con precisión. La guitarra elegante de Bobby y una voz de eternu rapaz contrastaren cola contundencia del saxo de Flores, que nun cesó de dar candela en cada tema, encendiendo bien a los allí presentes con una mezcla de energía y sensualidad a partes iguales. Un show llenu d’allegría, gayola, fuerza y descaru n’escenariu, que disfrutamos y bailamos con bises y desfile pela sala incluíu.
A partir de unos mimbres ortodoxos,  el trío de Johny Big Stone, como segundu platu y postre, supo facer un soníu mui personal, que  mos somorguió enos aires más canallas y lacerantes del blues. Al frente, un magnético Johny, que nos  prendó con una voz resgada y escura, enllena de matices, y una  guitarra experta, que fue afilvanando melodíes y solos con gran brillantez. Sorprendiómos el gran Little Jordi contrabaxista llaboriosu, con un par de solos de armónica arrolladores, desatando el aplausu del públicu, que nesi momentu taba ya embelesáu y adomáu. Gran presencia de esti tríu que lleva años de rodaxe al llombu y domina el conceptu y la execución ensin grandes espavientos ni esparabanes, con un sentimientu profundu y que se pega.
En defintiva, pa que contavos más, namás concluir diciendo que fue otra nueche brillante y mui bocanegra que y que mos llevó munchu’l dala por rematada. Ye la bruxería de Valles, solo el que lo vive lo sabe. ¡Hasta pronto!

No hay comentarios:

Publicar un comentario