martes, 24 de septiembre de 2013

CONCIERTU SOLIDARIU 28/09/2013

Ponemos en marcha la primer edición d’un conciertu solidariu n’amcBOCANEGRA. Les intenciones son bien clares, intentar ayudar y collaborar coles families más necesitaes a traviés de lo que meyor sabemos facer, “la musica”. Ye una propuesta mui acertada y que desde’l primer momentu mos entusiasmó polo que puede significar pa la xente mas afectáu pola crisis que sufrimos.
La fecha, el sábado 28 de setiembre a les 22:30 con apertura de puertes a les 21:00.
El cartel del conciertu componenlu dos formaciones mui estremaes, "The Noise Dealers" son una banda local mui intensa con cares conocies pal escenariu de Valles ya que tienen participáu n’otros conciertos con diferentes formaciones y que despierta un interés especial el escuchalos con tou el tirón que ofrecen los conciertos en Valles. "The Big Trouble Band" tienen un tonu más acústicu con versiones de los 60's y 70's con tres voces espléndides, una banda de muncha calidá que quiso, al igual que The Noise Dealers unise desinteresadamente a esta iniciativa que de xuru repetiremos en sucesives ediciones.
El cómo y ónde son bien senciellos, deberá aportase na entrada de la sede como mínimu un kilu de comida non perecederu o bien cinco euros. Tou ello entregaráse íntegru a Protección Civil de Piloña que serán los encargaos de distribuir lo recaudáu. Los alimentos repartiránse, como enantes mencionamos, a les families más necesitaes y el dineru dirá al fondu que Protección Civil de Piloña tien abiertu pa la compra d’una más que necesaria ambulancia.
Tamién se tien propuestu que’l que quiera pueda aportar alimentos destinaos a animales domésticos ya que tamién-yos repercute la situación familiar na que viven.
Como perbién espresa Nacho Sariego nel cartel del conciertu, "Nun ye caridá, ye solidaridá".

Esperamos que tenga una gran acoyida esta actividá y que mos veamos en Valles el día 28.

No hay comentarios:

Publicar un comentario