martes, 31 de diciembre de 2013

THE JOKERS 23/NOVIEMBRE/2013



Otra nueche llena de watios y poderíu rockeru la que mos ofrecieren ‘The Jokers’ ena nuestra sede el pasáu sábadu. Depués del buen recuerdu que la banda mos dexó nel conciertu de 2013, les expectatives per parte nuestra eren grandes, y el cartel de ‘completu’ ena sede de l’asociación asina lo corroboró. El cuartetu de Liverpool terminaba esa nueche una xira española bien llarga, que yos fecio recorrer les cuatro esquines del país con un resultáu satisfactoriu en opinión de suyu, y de la que llegaben a Asturies con un sorprendente buen cuerpu. Presentaben nesta ocasión el so segundu discu, ‘Rock ‘n’ Roll is Alive’, que faciendo honor al so nombre ta repletu de  rock clásicu, contundente y xenuín, con pincelaes de bravu hard rock, y que los componentes de la banda supieren defender con enerxía sobre l’escenariu.
La banda empecipió fuerte col potente y  ya conocíu  ‘Shake’, tema del so primer discu, al que’l  públicu respondió con gayola y palmes. Con ‘V.i.b.e.’ la guitarra de Paul Hurst desató’l protagonismu que pinchaba y que nun diba dexar d’amartiellar los nuestros oíos en tola nueche, repletu de poderosos riffs y llargos solos que nun dexaren d’allegrar los corazones de los rockeros ellí presentes.
Per tou el conciertu la banda mantuvo una actitú expansiva y de continua interacción col públicu a pesar de la barrera idiomática que’l vocalista Wayne Perry compensaba con muestres efusives y agradecimientos costantes. Un frontman entregáu y en persistente fervor, dotáu d’una voz non demasiáu poderosa pero sí llena de matices y perfectamente concasada cola orquestación y los coros del baxista Simon Hurst. En ‘Radio’ acercárense a la so balada más ochentera, un pocu al estilu de les grandes bandes norteamericanes d’aquellos años, pa llegar al descansu con un firme ‘Let it rock’, que disfrutamos col guitarrista ximelgando furiosu la melena al  aire y col mástil en plena erección.
Col públicu ya encesu y con gana de caña, el segundu pase fue una bayura de xenuín espíritu rockeru. Alternaren balaes clásiques como ‘Hell to LA’ o  una preciosa ‘Ocean of Kings’ (qué guapa la suave introducción, recórdabame a los Zeppelin más líricos)  con otros que sonaben como verdaderos cañones, como el  tremendu ‘Jam’,  un elegante homenaxe a AC/DC.  Pal final y los bises, que siempre mos dexen con fame, el regalín de ‘Helter Skelter’ (delles son ya les bandes que versionaren esti tema per equí) y Silver City, ena que’l públicu se’esgañitó nel estribillu a petición del vocalista.
Bien destacable el llabor del baterista Dan Evans. El rapaz, pesie a la so envidiable mocedá, dexómos ablucaos con una pegada llena de personalidá y una enerxía  tremenda, que llevó al grupu alantre per tola nueche.
En resumen,  buena música, gran ambiente y munchu calor humanu  fue lo que pudimos vivir en Valles ‘los de siempre’ y algún más. Seguimos pa bingo. Hasta la próxima.

Conchi Gálvez
Traducción de Miguel Isla


No hay comentarios:

Publicar un comentario